Πολλές ιστοσελίδες αποτυγχάνουν όχι λόγω τεχνικών περιορισμών, αλλά εξαιτίας λανθασμένων επιλογών σχεδίασης ή περιεχομένου. Ένα από τα πιο συνηθισμένα λάθη είναι η κακή δομή πλοήγησης. Όταν ο χρήστης δεν μπορεί να βρει εύκολα πληροφορίες, εγκαταλείπει την ιστοσελίδα.
Άλλο μεγάλο λάθος είναι η χρήση βαριών εικόνων και βίντεο που επιβραδύνουν το site. Στη σύγχρονη εποχή, η ταχύτητα φόρτωσης είναι κρίσιμη για την προώθηση ιστοσελίδων SEO και τα conversions. Πολλές επιχειρήσεις χρησιμοποιούν επίσης πολύπλοκα layouts που αποσπούν την προσοχή του χρήστη.
Τα αδύναμα call-to-action είναι ένα άλλο κοινό πρόβλημα. Οι χρήστες χρειάζονται σαφή καθοδήγηση για το πού να πατήσουν ή το τι να κάνουν. Επίσης, πολλά sites αμελούν το mobile optimization, παρότι πάνω από το 60% της επισκεψιμότητας προέρχεται από κινητά.
Η έλλειψη SEO πρακτικών, η υπερβολική χρήση plugins και η μη συχνή συντήρηση οδηγούν σε τεχνικά προβλήματα και ασφάλεια κενά.
Τέλος, μεγάλο λάθος είναι η έλλειψη στρατηγικής περιεχομένου. Οι επιχειρήσεις συχνά ανεβάζουν “ό,τι να ‘ναι”, χωρίς στόχο. Ένα σωστό site πρέπει να έχει ξεκάθαρη ταυτότητα, συνεπές ύφος και περιεχόμενο που εξυπηρετεί το κοινό του.


